Onlinerapportering på Twitter!

  • 2011-08-31
Eftersom jag inte själv skulle vara på plats på Hovet försökte jag få tag på en som kunde hjälpa mig med rapportering och det visade sig vara svårt. Men nu har en tackat ja som kan hjälpa mig! Jag kommer ha direktkontakt med han över telefon så kommer jag skriva ner på Twitter vad som händer i matchen mellan AIK och SSK!

Jag brukar också köra på Facebook men denna gång är det bara rapportering på Twitter. Om du inte har ett Twitter-konto får du gå in och ordna det.

Hoppas på en bra match. Vi hörs på Twitter ikväll!

http://twitter.com/

Att göra ett konto på Twitter är skit enkelt. Du går in på twitter.com skriver in vad du heter samt mejladress och vad du vill ha för lösenord. Klart! Sedan söker du på alltomssk i sökfältet för att följa mig eller "follow me" som det heter på engelska.
Dela

Kommentarer

  • Anonym
  • 2011-08-31

vad vore man utan dig victor!? TACK! :D

  • Axelsson
  • 2011-09-01

Tack för supporten igår!

Skriv en kommentar