GOTT NYTT ÅR!

  • 2011-12-31
År 2011 lider mot sitt slut. Snart går vi in på ett nytt år. 2012. Jag hoppas alla får det riktigt bra på nyårafton.

Jag hoppas också alla är nöjda med bloggen som jag startade upp i slutet av maj i år. Det känns som jag har lyckats och jag hoppas ni också tycker det. Många läsare och många kommentarer. Jag hoppas ni alla fortsätter att följa den här bloggen i en resa mot högre höjder tillsammans med SSK. Vi ger aldrig upp. Tillbaka till elitserien ska vi. Den drivkraften som finns i den här föreningen så kommer vi komma tillbaka till elitserien, frågan är bara när.

Tillsammans med SSK så hoppas jag kunna leverera bra och intressanta texter under 2012 kryddat med intervjuer av spelare/tränare och massa annat.

GOTT NYTT ÅR till er alla där ute!




Dela

Kommentarer

  • Mikael Geiborg
  • 2011-12-31

Tack detsamma Victor...får hoppas 2012 blir vändningen för SSK och att vi börjar klättra i tabellen och tar oss till Playoff och tar oss till en kvalserie och väl där om vi tagit oss dit kan allt hända =)

  • Nyårsraketen
  • 2011-12-31

Det finns en inre krets av nicks på SSK´s hemsida som kan gå hur långt som helst. Utan att klubben bryr sig. Idag mordhotades återigen användare att dom ska dö om dom går på nästa match. Det var till och med ett löfte.



Detta från användaren: Angeldust

I vanlig ordning. Denna person har under flera år sysslat med direkta brottsligheter på officiella publika forum. Brott som är straffbara. Jag har påtalat detta för SSK men eftersom han håller på laget verkar detta vara okey.



Idag kan du läsa följande från detta nick:



angeldust

2011-12-30 21:20:00

Forummedlem

sedan

2000-11-26 19:21:00

Ja, eftersom du fattar det så fattar även en idiot det ditt dumma jävla as.

20 inlägg i förlustmatcher.

0 inlägg vid vinstmatcher.

Visar du dig så dör du.

Ett löfte.



Jag kommer nu polisanmäla både klubben och personen i fråga om inte nicket tas bort. Då detta inte är någon engångsföreteelse. Nångång får det vara nog.



  • 1902
  • 2011-12-31

Nyårsraketen: Varför skriver du det där här?

  • Anonym
  • 2011-12-31

  • 1902
  • 2011-12-31

Juste, glömde skriva hur mycket jag gillar den här bloggen! Fortsätt som du gjort Victor!!

  • Fox
  • 2011-12-31

Detsamma Viktor!! Kanonblogg, är väldigt Nöjd med bloggen under 2011 :)

  • Anonym
  • 2012-01-01

Hård natt eller? ;)

Skriv en kommentar