Bekräftat: SSK är intresserade av Hudacek

  • 2011-07-18
Det var många som tvivlade på mitt rykte men jag var säker på min sak. SSK är intresserade av Hudacek!

Mycket kul. Alltomssk.se har fått vara med på text-tv och olika stora sportmedier ute i Sverige. Men det är inte det jag är mest glad över utan det är faktiskt att SSK är intresserade av Hudacek.

En målvakt som är mycket skicklig och skulle hjälpa SSK oerhört mycket nästa säsong.

Men är han för dyr? Jag tror SSK värvar han. Kom igen, Nygge. Ta hit han!

Chansen att han kommer till SSK? Jag anser att den är stor. Ska vi säga 80/20?

Läs mer på LT!
Dela

Kommentarer

  • Anonym
  • 2011-07-18

Så jävla bra du är viktor!! King för fan! Bästa bloggen!! Keep up the good woork!!

  • Martin
  • 2011-07-18

Sa ju det! Jag tvivlade i alla fall aldrig på dig, Victor. Du har koll! ;) Din inre röst vet mer än vad många tror misstänker jag, hehe!



Nu gäller det bara att han kritar!! Kom igen Julius!

  • SSKarn
  • 2011-07-18

grymt. finns inte mer att säga, det är profsionellt rakt igenom, grym blogg, tack för mig



och alla rykten du skriver stämmer ju, och du har haft din blogg inte ens ett år...stort, stort!

  • Peter
  • 2011-07-18

Men gud så duktig du är....

  • YES!
  • 2011-07-18

Yes. Klockrent. BRA! JAA!

Heej! Vi är ett par tvillingar som har gjort 2 egna klänningar , vi skulle bli jätte glada om ni/du röstade på våra klänningar , vi skulle bli glada om du röstade på de med 5/5 stjärnor!Du får en länk på våran blogg ,och tar del av våra 200 bloggläsare !

Linas Klänning



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery



Mimmis Klänning



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KUuMGBf7zhAd3zuR7v1UTgQB9K9ueDCnYwxevSYjxXCpMw6Hgvbz#Gallery



PS : HEJA SSK !!!! KLOCKREEENT !<3

  • Marcus
  • 2011-07-19

Härligt, keep up!

  • Vispen
  • 2011-07-19

Elite prospects skriver in ryktet om flytten till södertälje, använder din blogg som källa :)Underbart!

  • Lt.se
  • 2011-07-19

Bergman och SSK har inte bekräftat ett skit så sitt ner i båten.. Han säger att det skulle vara en bra värvning. Ok, han kommer till SSK!



Nötter

  • Matte
  • 2011-07-19

Du har den bästa SSK just nu Victor ;) Ett tips, ta med dej kameran till SSK´s första isträning.

Skriv en kommentar