Rykte: Julius Hudacek!

  • 2011-07-17
Det har varit mycket snack om den här målvakten fram och tillbaka bland många SSK-fans. Jag trodde från början att han skulle vara för dyr.
För er som inte vet: Det här är en målvakt från den slovakiska högsta ligan som har kanonstatistik sedan förra säsongen. Han är ung och utvecklingsbar och skulle vara en kanonvärvning av SSK som skulle smälla väldigt högt i HockeyAllsvenskan. Detta är en målvakt utöver det vanliga som har representerat Slovakien i JVM. Där han förövrigt gjorde en mycket bra insats.



Nu säger en källa att Julius Hudacek närmar sig SSK. Om han kommer och när han kommer vet jag inte.

Det har varit tjat fram och tillbaka och frågorna har varit många. Det kan jag också förstå men nu kan den här målvakten vara på gång till SSK. Vilket skulle kännas riktigt skönt.

Som jag skrev tidigare trodde jag han var för dyr för Södertälje men tydligen så kanske man har pengar (?) kvar för att värva en sådan här klassmålvakt som Julius Hudacek.

Detta är en målvakt som tillsammans med laget och mycket hårt arbete kan lyfta SSK till högre höjder. Vad högre höjder är får tiden utvisa.

Nu hoppas vi på det bästa!

Eliteprospects: Tryck här!

Dela

Kommentarer

  • Victor Henriksson 2
  • 2011-07-18

Även jag har hört tva av varandra oberonde källor att han kommer allt närmare radarn.

Har jag en dubbelgångare?

  • Anonym
  • 2011-07-18

Aa, ungefär. Du är typ en av mina största idoler.

  • Anton
  • 2011-07-18

Jag har ingen aning om vem det är.



Men om man kollar på att han är ung och har en lysande statistik så hoppas jag verkligen han kommer. Det kommer förstärka vår målvaktssida ordentligt!



Jag hoppas SSK plockar in honom :)

  • Martin
  • 2011-07-18

Hoppas du få rätt Victor!!!

  • 1985
  • 2011-07-18

Haha, vilken skojare Viktor. Din inre röst, hehe, säg istället vilken källa detta är.



kommer nämligen ihåg när du skrev att din inre röst sa att Robert Sabolic var klar, och det stämde. så hoppas du får rätt nu!



men du säger dock inte att han är klar. :/

  • Perra
  • 2011-07-18

Hej,

Tips: "Inre röst" indikerar mer en ren EGEN spekulation/gissnig ... kan lätt bli oseriöst för en seriös blogg! Är det ett (anonymt) tips ... sä det i så fall!

Det här är ingen REN spekulation eller gissning.

  • Poppen
  • 2011-07-18

Bra där Victor!

Skriv en kommentar