Två invasioner - Uppsala och Leksand

  • 2011-07-30
Vad jag vet så är det bestämt två stycken speciella bortaresor för oss supportrar. Den första matchen är premiären mot Almtuna i Uppsala och jag har snackat med lite olika folk och verkar det vara ett j-kla drag kring den matchen.

Konstigt nog så känns det nästan som att intresset har ökat kring SSK! Det är vad jag har för känsla. Givetvis har man inte sålt lika många säsongskort men jag anser att intresset mycket större än vad jag hade kunnat trott. Det känns som revanschen hos oss SSK:are ökar och ökar ju mer motgång vi får. Vi var redan starka innan men nu är vi ännu starkare. Andra supportrar hade nog rasat ihop om deras lag åkt ur elitserien men vi ställer oss upp snabbt igen och fortsätter att stötta!

Nu fyller vi Gränby Ladan med SSK:are den 16 september!

Almtuna - SSK 16 september, fredag, kl 19.00


Den andra matchen är borta mot Leksand.

Leksand - SSK 30 december, fredag, kl 19.00


Boka in dessa två matcher på era scheman! Det kommer säkert bli fler invasioner.
Dela

Kommentarer

  • Anton
  • 2011-07-31

Malmö borta också ;) ?

Skriv en kommentar