Ett år idag!

  • 2012-05-29
Idag är det exakt ett år sedan jag startade upp bloggen Allt om SSK. Jag har fått mycket positiv respons på allt arbete jag lagt ner på bloggen från både er supportrar och SSK. Jag strävar alltid efter att göra bloggen bättre och det känns också som att bloggen har tagit några kliv i rätt riktning under det här första året.

Men utan er läsare vore inte den här bloggen någonting så jag vill tacka alla er som följer den här bloggen. Det är precis som SSK, utan supportrarna vore inte SSK någonting. På tal om det. Ni har väl bokat säsongskort?

---

Under nästa säsong kommer inte bara jag skriva här på bloggen längre utan även en annan. Han har redan börjat skriva och han heter Anton för er som har missat det.

Förhoppningsvis kommer det komma upp en intervju här på bloggen inom en snar framtid med en föredetta SSK-spelare som numera spelar i NHL. Så håll utkik och är det någon speciell spelare/ledare just du vill att jag ska intervjua så släng iväg ett mejl till mig eller skriv bland kommentarerna här på bloggen. Men jag har många på lager just nu som jag ska hinna intervjua innan säsongen drar igång i höst. Det är svårt att göra alla nöjda men jag gör det jag kan och hinner. Jag tar dessutom studenten nu i veckan så det kommer bli mindre text från mig nu i veckan, för här ska det firas. ;)

Ha det bra allihopa! Jag hoppas kunna slänga upp intervjun på bloggen imorgon med NHL-spelaren. Väntar nämligen på svar över mejl. Kunde tyvärr inte ringa.

/Victor
Dela

Kommentarer

  • SSK
  • 2012-05-29

Riktigt grym blogg. Det vet du redan så behövs nog inte sägas mer nu;) det tycker säkert alla och du har väl typ 1000 som följer din blogg! fortsätt bara och skriv. Forza Tälje!

  • Anonym
  • 2012-05-29

Varför händer det inget?kommer det några bra nyförvärv?

  • jonte
  • 2012-05-29

du med inget namn: kanske kan bero på att det är sommar och ishockey är en vintersport..hm varför händer inget ;) haha! de kan du lista ut själv kanske! ta en bärs och kolla på em i sommar, de ska jag göra, ha en skön sommar och tack för en kanon blogg!

  • Nisse
  • 2012-05-30

Jonte>> Ja men då så. Eftersom det är en vintersport väntar vi med nyförvärv till november eller tycker du december är bättre. Nygårds saknar två f/c och tre backar. Dags att börja presentera lite namn NU!

  • jonte
  • 2012-05-30

Nisse

Nyförvärv kommer presenteras i juni och juli! Varför så desperat efter nyförvärv!? Ta det lugnt.. Varför måste lagbygget vara klart i maj? Förra Årets lagbygge var klart i slutet av juli!

Skriv en kommentar